הצוות המקצועי שלנו זמין לכל שאלה

לימודי אינסטלציה במרכז – ככה תנצחו את הפקקים

המטרה של כל קבלן אינסטלציה היא להפוך כמה שיותר מהר לקבלן אינסטלציה רשום (ענף 190). אך המשימה הזו לא פשוטה משום שהיא כוללת שילוב בין למידה למבחן רשם הקבלנים לבין לשגרת החיים העמוסה. במיוחד קבלנים שמחפשים לימודי אינסטלציה במרכז, נתקלים באתגרים של פקקים אין סופיים ומחסור בחנייה. אבל אל תתייאשו, גם אם אתם גרים במרכז יש לכם איפה ללמוד אינסטלציה.

אינסטלציה

בשביל מה צריך לימודי אינסטלציה?

כל קבלן אינסטלציה שרוצה להירשם בפנקס הקבלנים בענף 190 (מתקני תברואה, אינסטלציה ומערכות כיבוי אש) צריך לעבור את הבחינה של רשם הקבלנים. המבחן כולל 70 שאלות המחולקות ל-3 נושאים מרכזיים:

  • בטיחות כללית: 10 שאלות בציון מעבר 80.
  • בטיחות בתחום האינסטלציה וכיבוי אש: 10 שאלות בציון מעבר 65.
  • מקצועיות, חוקים, תקנות וניהול תקין: 50 שאלות בציון מעבר 65.

כפי שניתן לראות, כדי לעבור את המבחן יש להפגין ידע רחב בכל ההיבטים השונים של עבודת הקבלן החל ממעגלי הבטיחות והבריאות באתר, דרך קריאה והבנת תוכניות אינסטלציה ועד חוקים ותקנות חשבונאיות. רק כ-15% מבין הקבלנים שלא עוברים הכנה מקצועית למבחן עוברים אותו בניסיון הראשון. לכן מומלץ מאוד להירשם ללימודי אינסטלציה ייעודיים למבחן רשם הקבלנים.

מה חשוב לדעת כשמחפשים לימודי אינסטלציה במרכז?

אם חיפשתם לימודי אינסטלציה במרכז, כנראה שמצאתם כמה אופציות, חלקן טובות וחלקן פחות, אך כולן חולקות חסרונות משמעותיים:

  • חוסר גמישות בזמנים: לימודים פרונטליים תמיד כוללים לוח זמנים קבוע מראש ולא ניתן לשינוי. יום או יומיים קבועים בשבוע שבהם אתם חייבים להגיע לשיעורים. המבנה הזה מקשה מאוד על קבלנים עסוקים שצריכים לשלב את הלימודים עם שגרת החיים.
  • עלויות נלוות: קורס פרונטלי תמיד כולל הוצאות נלוות כמו דלק, חנייה או תחבורה ציבורית. במיוחד במרכז, נסיעה למכללה תכלול בהכרח עמידה בפקקים ואובדן זמן יקר.
  • סביבה לימודית מאתגרת: לא לכל אחד מתאים ללמוד בכיתה עם 20-25 קבלנים. לכל אחד יש את הסביבה שבה הוא לומד הכי טוב ומצליח להתרכז בה. בנוסף, בכיתה גדולה אפשר ללכת לאיבוד בעוד ששאר הכיתה מתקדמים או להפך, להמתין עד שכל שאר הכיתה הבינה.

הצטרפו לדור החדש של הקבלנים – לימודי אינסטלציה מקוונים/אונליין

לימודים מקוונים חווים תנופה אדירה בשנים האחרונות ומוכיחים לנו שיש דרכים אחרות ללמוד ביעילות. קורס מקוון/אונליין הוא פתרון אידיאלי עבור קבלנים עמוסים מהמרכז שלא יכולים להרשות לעצמם לוותר על יום עבודה בשביל לנסוע למכללה. בלימודי אינסטלציה מקוונים אתם לא צריכים להתפשר על איכות הלימודים בשביל קרבה לבית. במקום זאת, אתם יכולים לבחור את המכללה הטובה ביותר וללמוד את הקורס שלה מכל מקום ובכל זמן.

״מכלל הכשרה מקצועית״ – לימודי אינסטלציה בדרך שלכם

כשמדברים על קורסים מקוונים לקבלנים, ״מכלל״ היא דוגמא מובילה לקורס איכותי עם תוצאות מוכחות. לא פחות מכ-90% מבוגרי קורס אינסטלציה וכיבוי אש (190) של מכלל עוברים את מבחן רשם הקבלנים בניסיון הראשון. הקורס של מכלל הוא כמובן קורס מקוון שניתן להתאים את הלמידה בו לזמנים שלכם וללמוד מהמשרד או מהספה בבית. נבחרת המרצים של ״מכלל״ מומחים בתחומם ומספקים הרצאות מדויקות ומקצועיות שמכילות את כל חומר הלימוד הנדרש למבחן. בזכות השיטה החדשנית של ״מכלל״ המשלבת סרטונים, שאלות תרגול וסימולציות בחינה, תוכלו לעבור בהצלחה את מבחן רשם הקבלנים ולקבל תעודת קבלן רשום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לאמבט

ברוכים הבאים לחנות שלנו! חנות אמבט מקיפה ואיכותית ביותר. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:

אינסטלציה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

kitchen sink installation

התקנת כיור במטבח: כיצד תעשו את זה נכון

לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה, חשוב לבחור בכיור המתאים ביותר למטבח. חשוב לקחת בחשבון את המידות של המטבח, את סגנון העיצוב ואת התקציב שמוכן להשקיע. כמו כן, יש לבחור בכיור שיתאים לסוג המשטח של המטבח, כדי להבטיח שההתקנה תתבצע בצורה חלקה ומקצועית.

לקריאת המאמר ←
אמבטיה

החלפת אביק לאמבטיה – מה זה ומי עושה?

בין אם אתם צריכים החלפת אביק לאמבטיה או החלפה של רכיבים אחרים בתשתיות שלכם, חובה לעבוד אך ורק עם אנשי מקצוע מומלצים, מורשים וכאלו אשר מספקים אחריות מקיפה על העבודה שלהם. רגע לפני הזמנת שרברב להחלפת אביק, המשיכו לקרוא את המידע הבא.

לקריאת המאמר ←
שיפוץ

כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה?

אם אתם שואלים כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה, התשובה משתנה בהתאם לסוג השיפוץ, זמינות החומרים ואנשי המקצוע, סוגי התשתיות והמצב שלהן בנכס ועוד. רגע לפני הזמנת קבלן שיפוצים, מוזמנים לעבור על המידע הבא כדי לדייק את התהליך וכן לחסוך בכיס.

לקריאת המאמר ←
כיור אמבטיה

החלפת כיור אמבטיה עי הנדימן מומלץ

החלפת כיור אמבטיה ע"י הנדימן, או חידוש כיור, אלו פעולות אשר מומלצות במקרים שונים ומגוונים, כמו למשל כאשר הציפוי של הכיור מתחיל לדהות במהלך השנים. אם אתם לקראת פרויקט זה, אנו ממליצים לעבור על המידע הבא לפניכם – המשיכו לקרוא.

לקריאת המאמר ←

יש לכם שאלות? כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי