הצוות המקצועי שלנו זמין לכל שאלה

כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה?

אם אתם שואלים כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה, התשובה משתנה בהתאם לסוג השיפוץ, זמינות החומרים ואנשי המקצוע, סוגי התשתיות והמצב שלהן בנכס ועוד. רגע לפני הזמנת קבלן שיפוצים, מוזמנים לעבור על המידע הבא כדי לדייק את התהליך וכן לחסוך בכיס.

משך שיפוץ בסיסי בחדר אמבטיה

משך שיפוץ חדר אמבטיה תלוי בגורמים רבים, כאשר היקף השיפוץ וסוגי ההריסות הם הפרמטרים שמשליכים משמעותית על משך הפרויקט. לצורך העניין, אם יש צורך לבצע הריסות של 7 מ"ר, פרויקט שיפוץ של חדרי אמבטיה במקרה זה יהיה קצר יותר מאשר פרויקטים המצריכים הריסות של 15 מ"ר. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי רוב הפרויקטים הבסיסיים יכללו החלפת אריחים, כלים סניטריים, ברזים, תאורה וכדומה, מה שצפוי לקחת בדרך כלל בין 3 ל-7 ימי עבודה לכל הפחות. יש לציין, זוהי הערכה כללית בלבד, ובפועל הדברים לעיתים משתנים בשטח כאשר מתגלות בעיות לא צפויות.

שיפוץ

משך שיפוץ מורכב בחדר המקלחת

צריכים לשבור קיר או לבנות קיר חדש? אם ככה, הוסיפו לכך מספר ימים להתייבשות בטון או גבס. צריכים החלפת צנרת, ריצוף, חיפוי קירות, איטום, התקנת כלים סניטריים חדשים ועוד? פרויקטים אלו בדרך כלל יכללו שינויים מבניים, כמו למשל הרחבת חדר האמבטיה, התקנת ג'קוזי או סאונה וכדומה, מה שיהיה צפוי לקחת מעל 14 ימי עבודה. ראוי לציין כי שיפוץ מורכב בחדר המקלחת יכול גם להימשך יותר משבועיים, הכל תלוי בסוג השיפוץ, הנסיבות, התשתיות, החומרים וכולי. כמו כן, חשוב להדגיש כי תקלות כמו נזילות מים או גילוי בעיות בתשתית עלולות להאריך את זמן השיפוץ משמעותית.

ממה חשוב להיזהר כאשר משפצים חדר מקלחת?

שיפוץ חדר מקלחת יכול להיות פרויקט משמעותי, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה לוגיסטית. לכן חשוב לתכנן את השיפוץ בקפידה ולשים לב לכל הפרטים הקטנים, כדי להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה חדר מקלחת יפהפה, פונקציונלי ובטוח לכל המשפחה. בתוך כך, הנה 2 דברים חשובים שכדאי להיזהר מהם כאשר משפצים חדר מקלחת:

  • תקציב: אחת הטעויות הנפוצות היא לתכנן תקציב מדויק לפרויקט, בעוד שהדרך הנכונה היא לתכנן תקציב תוך שמשאירים בצד סכום מסוים אשר נועד לעלויות בלתי צפויות. באופן כללי, רצוי להשאיר לפחות כ-15% בצד.
  • פיקוח: עוד טעות נפוצה היא להסתמך ב-100% על הקבלן והפועלים, ולכן חשוב לפקח על עבודות השיפוץ באופן צמוד. זאת, כדי לוודא שהעבודה מתבצעת לפי התכנון ולפי התקנים השונים. גם אם הקבלן מאוד מומלץ, עדיין חשוב לפקח על עבודתו, זכרו זאת.

לסיכום, כדי לקבל הערכה מדויקת יותר של זמן השיפוץ, מומלץ לפנות לקבלת הצעות מחיר ממספר קבלנים. למעשה, מומלץ לקבל לפחות 3 הצעות מחירים מאת קבלנים שונים, וכך תוכלו להשוות בין אלו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לאמבט

ברוכים הבאים לחנות שלנו! חנות אמבט מקיפה ואיכותית ביותר. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:

שיפוץ

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

kitchen sink installation

התקנת כיור במטבח: כיצד תעשו את זה נכון

לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה, חשוב לבחור בכיור המתאים ביותר למטבח. חשוב לקחת בחשבון את המידות של המטבח, את סגנון העיצוב ואת התקציב שמוכן להשקיע. כמו כן, יש לבחור בכיור שיתאים לסוג המשטח של המטבח, כדי להבטיח שההתקנה תתבצע בצורה חלקה ומקצועית.

לקריאת המאמר ←
אינסטלציה

לימודי אינסטלציה במרכז – ככה תנצחו את הפקקים

המטרה של כל קבלן אינסטלציה היא להפוך כמה שיותר מהר לקבלן אינסטלציה רשום (ענף 190). אך המשימה הזו לא פשוטה משום שהיא כוללת שילוב בין למידה למבחן רשם הקבלנים לבין לשגרת החיים העמוסה. במיוחד קבלנים שמחפשים לימודי אינסטלציה במרכז, נתקלים באתגרים של פקקים אין סופיים ומחסור בחנייה. אבל אל תתייאשו, גם אם אתם גרים במרכז יש לכם איפה ללמוד אינסטלציה.

לקריאת המאמר ←
אמבטיה

החלפת אביק לאמבטיה – מה זה ומי עושה?

בין אם אתם צריכים החלפת אביק לאמבטיה או החלפה של רכיבים אחרים בתשתיות שלכם, חובה לעבוד אך ורק עם אנשי מקצוע מומלצים, מורשים וכאלו אשר מספקים אחריות מקיפה על העבודה שלהם. רגע לפני הזמנת שרברב להחלפת אביק, המשיכו לקרוא את המידע הבא.

לקריאת המאמר ←
כיור אמבטיה

החלפת כיור אמבטיה עי הנדימן מומלץ

החלפת כיור אמבטיה ע"י הנדימן, או חידוש כיור, אלו פעולות אשר מומלצות במקרים שונים ומגוונים, כמו למשל כאשר הציפוי של הכיור מתחיל לדהות במהלך השנים. אם אתם לקראת פרויקט זה, אנו ממליצים לעבור על המידע הבא לפניכם – המשיכו לקרוא.

לקריאת המאמר ←

יש לכם שאלות? כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי