הצוות המקצועי שלנו זמין לכל שאלה

החלפת אביק לאמבטיה – מה זה ומי עושה?

בין אם אתם צריכים החלפת אביק לאמבטיה או החלפה של רכיבים אחרים בתשתיות שלכם, חובה לעבוד אך ורק עם אנשי מקצוע מומלצים, מורשים וכאלו אשר מספקים אחריות מקיפה על העבודה שלהם. רגע לפני הזמנת שרברב להחלפת אביק, המשיכו לקרוא את המידע הבא.

מה זה אביק לאמבטיה?

שמעתם על אביק אמבטיה, אבל לא לגמרי הבנתם במה מדובר? האמת שזה פשוט. אביק הוא רכיב, או יותר נכון צינור חשוב באמבטיה, שמונע ממים לזרום ולדלוף החוצה ממנה. הוא מורכב מכמה חלקים עיקריים, כאשר בכל קצה של גוף האביק קיימים פתחי ניקוז – עליון ותחתון. בפועל, גוף האביק מותקן בתוך האמבטיה, וכאשר לוחצים על הרכיב הזה, הוא סוגר את פתח הניקוז ומאפשר למלא את האמבטיה במים. דמיינו לעצמכם את פתח הניקוז התחתון שכולנו מכירים באמבטיה, זהו למעשה החלק התחתון של צינור האביק. מנגד, בחלקו העליון של הרכיב תמצאו את המקום בו יורכב פתח הניקוז העליון של האמבטיה.

מתי החלפת אביק נדרשת?

אם אתם שואלים מתי החלפת אביק נדרשת, התשובה יכולה להשתנות בהתאם לסוג האמבטיה. אבל, בד"כ הסיבות שיובילו לקריאת השירות של איש המקצוע יהיו אילו כדלהלן:

  • נזילה: יש לקחת בחשבון כי במקרים שבהם יש נזילה מהאביק, מים עלולים לחלחל בקלות לרצפה ולגרום לנזק.
  • סתימה: אם האביק סתום, מים לא יתנקזו כראוי מהאמבטיה, מה שעשוי להצריך אך ורק את הניקוי של האביק באמצעות חוטר מיוחד, ולא בהכרח את ההחלפה שלו.
  • בלאי: עם הזמן, האביק עלול להישחק ולהתקלקל, כמו גם ממש להתפורר אם הוא עשוי מחומרים לא איכותיים במיוחד (כמו פלסטיק ישן).
  • שיפוץ: אם אתם משפצים את חדר האמבטיה, ייתכן שתרצו להחליף את האביק באחד חדש כל עוד אתם כבר מתעסקים בחדר המקלחת, מה שנקרא "על הדרך".
  • פקק חלוד וריח רע: בין אם פתח הניקוז התחתון או העליון חלוד, ובין אם עולה ריח רע מאזור זה, ייתכן שתרצו לברר לגבי החלפת אביק.

לסיכום, מי יכול לבצע את העבודה?

אם אמרו לכם כי אינסטלטורים מומלצים זה דרך פייפר, אז אנו נשמח לעדכנכם בדבר הבא: פייפר הינו אתר השוואת מחירים בין אינסטלטורים, והם למעשה אנשי המקצוע אשר מבצעים החלפת אביק. על מנת לאתר שרברב בצורה מדויקת (וחסכונית), כל שצריך לעשות הוא את הדבר הבא – חיפוש לוקאלי, קרי מקומי.

ישנם מגוון שרברבים הפזורים בכל חלקי הארץ, אותם אפשר לחפש בצורה מקומית באמצעות פורטל פייפר, וזאת לאחר השוואת מחירי שרברבים. בתוך כך, תוכלו לקבל גם 3 הצעות מחירים מאנשי מקצוע שונים. ההמלצה שלנו היא להשוות בין שרברבים אשר מספקים שירותים באזור שלכם, מכיוון שככל שאיש המקצוע יגיע ממקום יותר מרוחק, ככה העלויות יהיו גבוהות יותר.

אמבטיה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לאמבט

ברוכים הבאים לחנות שלנו! חנות אמבט מקיפה ואיכותית ביותר. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:

אמבטיה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

kitchen sink installation

התקנת כיור במטבח: כיצד תעשו את זה נכון

לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה, חשוב לבחור בכיור המתאים ביותר למטבח. חשוב לקחת בחשבון את המידות של המטבח, את סגנון העיצוב ואת התקציב שמוכן להשקיע. כמו כן, יש לבחור בכיור שיתאים לסוג המשטח של המטבח, כדי להבטיח שההתקנה תתבצע בצורה חלקה ומקצועית.

לקריאת המאמר ←
אינסטלציה

לימודי אינסטלציה במרכז – ככה תנצחו את הפקקים

המטרה של כל קבלן אינסטלציה היא להפוך כמה שיותר מהר לקבלן אינסטלציה רשום (ענף 190). אך המשימה הזו לא פשוטה משום שהיא כוללת שילוב בין למידה למבחן רשם הקבלנים לבין לשגרת החיים העמוסה. במיוחד קבלנים שמחפשים לימודי אינסטלציה במרכז, נתקלים באתגרים של פקקים אין סופיים ומחסור בחנייה. אבל אל תתייאשו, גם אם אתם גרים במרכז יש לכם איפה ללמוד אינסטלציה.

לקריאת המאמר ←
שיפוץ

כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה?

אם אתם שואלים כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה, התשובה משתנה בהתאם לסוג השיפוץ, זמינות החומרים ואנשי המקצוע, סוגי התשתיות והמצב שלהן בנכס ועוד. רגע לפני הזמנת קבלן שיפוצים, מוזמנים לעבור על המידע הבא כדי לדייק את התהליך וכן לחסוך בכיס.

לקריאת המאמר ←
כיור אמבטיה

החלפת כיור אמבטיה עי הנדימן מומלץ

החלפת כיור אמבטיה ע"י הנדימן, או חידוש כיור, אלו פעולות אשר מומלצות במקרים שונים ומגוונים, כמו למשל כאשר הציפוי של הכיור מתחיל לדהות במהלך השנים. אם אתם לקראת פרויקט זה, אנו ממליצים לעבור על המידע הבא לפניכם – המשיכו לקרוא.

לקריאת המאמר ←

יש לכם שאלות? כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי