הצוות המקצועי שלנו זמין לכל שאלה

החלפת כיור אמבטיה עי הנדימן מומלץ

החלפת כיור אמבטיה ע"י הנדימן, או חידוש כיור, אלו פעולות אשר מומלצות במקרים שונים ומגוונים, כמו למשל כאשר הציפוי של הכיור מתחיל לדהות במהלך השנים. אם אתם לקראת פרויקט זה, אנו ממליצים לעבור על המידע הבא לפניכם – המשיכו לקרוא.

שבע הדברות של החלפת כיור אמבטיה ע"י הנדימן

החלפת כיור אמבטיה עשויה להיראות כמו משימה מורכבת, אבל האמת היא שבעזרת הנדימן מיומן היא יכולה להפוך למשימה פשוטה וקלה שאורכת שעה – שעתיים בודדות של עבודה. על מנת להבטיח שהעבודה תתבצע על הצד הטוב שלה, כדאי לקחת בחשבון את הפקטורים הבאים:

כיור אמבטיה

  1. בחירת סוג הכיור: בעוד שניתן להתקין כיור תלוי, כיור זה נתמך בקיר ללא צורך בארון או קידוח בריצוף. כמו כן, ניתן לבחור בסוגים כמו כיורים מונחים על משטח תמיכה, כיורים שקועים בתוך משטח שיש או עץ ועוד.
  2. בחירת הנדימן: בזמן שאפשר לשאול חברים, משפחה או שכנים, עדיף דווקא לערוך השוואת מחירים בין הנדימנים להתקנת כיורים.
  3. וידוא הצעות מחיר: באופן כללי, כדאי לוודא שההצעה כוללת את כל העלויות, כלומר את העבודה עצמה, את החומרים, הפינוי וכמובן האחריות.
  4. בדיקת תיקי עבודות: כל הנדימן אמור להחזיק בתיק עבודות, ככה שחשוב לבדוק עד כמה הוא מחזיק בניסיון הרלוונטי לסוג העבודה שאתם מעוניינים להוציא לפועל.
  5. סקירת מחירון הנדימן: בין אם אתם צריכים כיור כזה או אחר, ראו מחיר החלפת כיור אמבטיה במחירון אונליין, מה שיאפשר לכם להזמין איש מקצוע במחיר הנכון.
  6. וידוא כישורי הנדימן: אם אתם צריכים החלפת כיור, במילים אחרות, אתם צריכים איש מקצוע שיודע להתעסק גם עם אינסטלציה. לכן, חשוב לבדוק האם אותו הנדימן עוסק גם בכך, או שמא עליכם להזמין שרברב בנפרד.
  7. זמינותכם בתהליך: חשוב לזכור שתהליכי שיפוצים, גם אם הם נחשבים קלים, מלווים לא פעם באלמנטים בלתי צפויים. לכן, חשוב שתהיו זמינים במהלך החלפת הכיור על מנת להתעדכן שהיא מתבצעת כתוכנית.

לסיכום, כמה עולה וכיצד להוזיל החלפת כיור?

בעוד כי מחיר התקנת כיור ע"י הנדימן עשוי לנוע בין כמה מאות שקלים, מחיר הכיור עצמו יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים. על מנת להוזיל את העלויות עד כמה שרק אפשר, והאמת היא שאפשר להוזיל בעשרות אחוזים, כל שצריך לעשות הוא להשוות מחירים. השוואת מחירים בין הנדימנים אפשרית באמצעות פורטלים אשר עוסקים בדבר, כלומר אתרי אינטרנט אשר כל עיסוקם הוא השוואת מחירי החלפת כיור אמבטיה, מקלחונים, ברזים ועוד. בין אם אתם צריכים הנדימן עבור העבודה הזאת או האחרת, טיפ אחרון מאיתנו – ודאו שאותו הנדימן נותן אחריות על העבודה שהוא מבצע אצלכם. שימו לב, האחריות צריכה לכלול נזילות, תקלות ובעיות בחומרים שונים המותקנים ע"י איש המקצוע.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לאמבט

ברוכים הבאים לחנות שלנו! חנות אמבט מקיפה ואיכותית ביותר. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:

כיור אמבטיה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

kitchen sink installation

התקנת כיור במטבח: כיצד תעשו את זה נכון

לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה, חשוב לבחור בכיור המתאים ביותר למטבח. חשוב לקחת בחשבון את המידות של המטבח, את סגנון העיצוב ואת התקציב שמוכן להשקיע. כמו כן, יש לבחור בכיור שיתאים לסוג המשטח של המטבח, כדי להבטיח שההתקנה תתבצע בצורה חלקה ומקצועית.

לקריאת המאמר ←
אינסטלציה

לימודי אינסטלציה במרכז – ככה תנצחו את הפקקים

המטרה של כל קבלן אינסטלציה היא להפוך כמה שיותר מהר לקבלן אינסטלציה רשום (ענף 190). אך המשימה הזו לא פשוטה משום שהיא כוללת שילוב בין למידה למבחן רשם הקבלנים לבין לשגרת החיים העמוסה. במיוחד קבלנים שמחפשים לימודי אינסטלציה במרכז, נתקלים באתגרים של פקקים אין סופיים ומחסור בחנייה. אבל אל תתייאשו, גם אם אתם גרים במרכז יש לכם איפה ללמוד אינסטלציה.

לקריאת המאמר ←
אמבטיה

החלפת אביק לאמבטיה – מה זה ומי עושה?

בין אם אתם צריכים החלפת אביק לאמבטיה או החלפה של רכיבים אחרים בתשתיות שלכם, חובה לעבוד אך ורק עם אנשי מקצוע מומלצים, מורשים וכאלו אשר מספקים אחריות מקיפה על העבודה שלהם. רגע לפני הזמנת שרברב להחלפת אביק, המשיכו לקרוא את המידע הבא.

לקריאת המאמר ←
שיפוץ

כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה?

אם אתם שואלים כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה, התשובה משתנה בהתאם לסוג השיפוץ, זמינות החומרים ואנשי המקצוע, סוגי התשתיות והמצב שלהן בנכס ועוד. רגע לפני הזמנת קבלן שיפוצים, מוזמנים לעבור על המידע הבא כדי לדייק את התהליך וכן לחסוך בכיס.

לקריאת המאמר ←

יש לכם שאלות? כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי