הצוות המקצועי שלנו זמין לכל שאלה

התקנת תנור אמבטיה – ממה להיזהר?

התקנת תנור אמבטיה אינה מהווה איזושהי עבודה מאוד מורכבת, אבל גם בעבודות שהן יחסית פשוטות לביצוע יש צורך להיזהר מכמה דברים בטיחותיים שונים. לפני שאתם מתחילים בהתקנה זו, אנחנו ממליצים לעבור על הדגשים הבאים שריכזנו כאן עבורכם – המשיכו לקרוא.

כמה מילים על התקנת תנור באמבטיה

לפני שנציין היבטים שונים שחשוב להתייחס אליהם או אפילו להיזהר מהם, נדגיש את הנקודה הבאה: תמיד עדיף להיעזר באנשי מקצוע. במקרה זה, מציאת חשמלאי מוסמך בחשמלאים פלוס היא הפעולה שצריך להתחיל איתה. זאת, בהנחה שאין לכם ידע או כישורים בעבודות חשמל. אם יש לכם ידע טכני בנושא של עבודות חשמל, תוכלו אולי לנסות לחסוך את הזמנת איש המקצוע. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי חלק מהתנורים מאבדים את האחריות שלהם כאשר התקנתם מבוצעת בצורה חובבנית. לכן, חשוב לבדוק מראש מהם תנאי האחריות של החברה לפני שבוחרים להתקין את התנור בצורה עצמאית.

4 הדברים שחובה להיזהר מהם בהתקנת תנור

התהליך של התקנת תנור באמבטיה כולל בתוכו לא מעט דברים שחשוב להיזהר מהם, אבל אנחנו בחרנו לרכז בשורות לפניכם את 4 הדברים העיקריים. רגע לפני התקנת התנור, שימו לארבעה הדגשים הבאים לפניכם:

  1. גובה ההתקנה: זכרו כי האמבטיה מהווה חלל מאוד רטוב ולח בבית, אז אל תתקינו את התנור ליד מקורות מים או באזורים לחים. ההמלצה הנכונה ביותר היא להתקין את התנור על גבי הקיר, כך שמים לא יגיעו אליו.
  2. אורך הכבל: אורך הכבל של תנור האמבטיה חייב להיות קצר ככל הניתן, למעשה כדאי שהוא יהיה בדיוק באורך הנדרש ממנו כדי שיתחבר לנקודת החשמל. זאת, כדי שלא יימתח או ישתלשל ויגיע לאזורים רטובים.
  3. פתחי אוורור: אל תסתמו ואל תחסמו את פתחי האוורור של התנור במהלך או לאחר ההתקנה, מכיוון שדבר כזה יכול להוביל להתחממותו ובאותה העת גם לנזק או חלילה שריפה.
  4. מחירי אנשי מקצוע: מומלץ להיעזר באיש מקצוע מוסמך להתקנת תנור אמבטיה, אבל פחות מומלץ להסתייע באנשי מקצוע אשר מספקים הצעות מחירים נמוכות משמעותית מהמחירים של השוק. באופן אידיאלי, עדיף לעבוד עם אנשי מקצוע אשר גובים מחירים בהתאם למחירון השוק. אם המחירים נמוכים מדי, ייתכן שאותו איש מקצוע אינו מורשה או אינו מבוטח.

לסיכום, כמה עולה התקנת תנור אמבטיה?

בין אם אתם צריכים התקנת תנור אמבטיה מסוג כזה או אחר, התקנת התנור בדרך כלל תעלה לכם בין כ-150 – 250 ₪ בממוצע, תלוי מי הטכנאי שמגיע אליכם. הפעולה הנכונה לעשות היא השוואת מחירים בין חשמלאים, מה שעשוי לחסוך במחיר השירות, אבל שימו לב שאתם מקבלים לפחות 3 הצעות מחירים שונות. באופן הזה יהיה לכם קל יותר לבחור את החשמלאי הנכון לעבודה, זה שגם עובד במחירי שוק ריאליים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לאמבט

ברוכים הבאים לחנות שלנו! חנות אמבט מקיפה ואיכותית ביותר. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

kitchen sink installation

התקנת כיור במטבח: כיצד תעשו את זה נכון

לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה, חשוב לבחור בכיור המתאים ביותר למטבח. חשוב לקחת בחשבון את המידות של המטבח, את סגנון העיצוב ואת התקציב שמוכן להשקיע. כמו כן, יש לבחור בכיור שיתאים לסוג המשטח של המטבח, כדי להבטיח שההתקנה תתבצע בצורה חלקה ומקצועית.

לקריאת המאמר ←
אינסטלציה

לימודי אינסטלציה במרכז – ככה תנצחו את הפקקים

המטרה של כל קבלן אינסטלציה היא להפוך כמה שיותר מהר לקבלן אינסטלציה רשום (ענף 190). אך המשימה הזו לא פשוטה משום שהיא כוללת שילוב בין למידה למבחן רשם הקבלנים לבין לשגרת החיים העמוסה. במיוחד קבלנים שמחפשים לימודי אינסטלציה במרכז, נתקלים באתגרים של פקקים אין סופיים ומחסור בחנייה. אבל אל תתייאשו, גם אם אתם גרים במרכז יש לכם איפה ללמוד אינסטלציה.

לקריאת המאמר ←
אמבטיה

החלפת אביק לאמבטיה – מה זה ומי עושה?

בין אם אתם צריכים החלפת אביק לאמבטיה או החלפה של רכיבים אחרים בתשתיות שלכם, חובה לעבוד אך ורק עם אנשי מקצוע מומלצים, מורשים וכאלו אשר מספקים אחריות מקיפה על העבודה שלהם. רגע לפני הזמנת שרברב להחלפת אביק, המשיכו לקרוא את המידע הבא.

לקריאת המאמר ←
שיפוץ

כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה?

אם אתם שואלים כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה, התשובה משתנה בהתאם לסוג השיפוץ, זמינות החומרים ואנשי המקצוע, סוגי התשתיות והמצב שלהן בנכס ועוד. רגע לפני הזמנת קבלן שיפוצים, מוזמנים לעבור על המידע הבא כדי לדייק את התהליך וכן לחסוך בכיס.

לקריאת המאמר ←

יש לכם שאלות? כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי