הצוות המקצועי שלנו זמין לכל שאלה

האם נוכל לעשות הכל כדי להימנע משימוש במחולל חמצן?

העולם שאנו חיים בו מהיר, מלא גירויים ולעיתים קרובות הוא כלל לא מטיב עם הבריאות שלנו. כל אחד בוחר את מסלול חייו, כל אחד גם יכול לבחור אחרת ולבצע שינויים מהותיים שיסייעו לו לשמור על בריאותו. בתקופה האחרונה הרגשת עייפות מוגברת, קושי לישון ועצבנות? אמרו לך שיוצאים לך קולות מוזרים בשינה ויוצא לך להתעורר הרבה באמצע הלילה בלי סיבה? יכול להיות שהגוף שלך מתמודד עם דום נשימה בשינה. מה ניתן לעשות כדי להימנע משימוש במחולל חמצן, האם קיימת חובה לעשות בו שימוש וכיצד ניתן לעשות זאת בקלות רבה? כל התשובות בהמשך, כדאי להמשיך לקרוא.

 

מי ימצא עצמו מקבל מרשם למחולל חמצן?

מחולל החמצן הוא מכשיר עזר רפואי שלוקח את האוויר בחדר, מסנן אותו מפחמן ואז מחדיר את החמצן הטהור לריאות המטופלים באמצעות צינוריות שנכנסות לאף או באמצעות מסכה. מדובר על אחד מהמכשירים הוותיקים בתחום הרפואי לו תועלת גבוהה במיוחד לאנשים שסובלים מדום נשימה בשינה אך לא רק. אנשים רבים שמתמודדים עם מחלות ריאה שונות יעשו בו שימוש, כך גם אנשים כבדי משקל שזקוקים לו כדי לנשום סדיר בלילה ואנשים שזקוקים לתמיכה נשימתית בשל בעיות נשימה מגוונות.

 

האם ניתן להימנע משימוש במחולל חמצן?

אם המילה מחולל חמצן נזרקה לאוויר בזמן השיחה עם הרופא – מומלץ להקשיב לו ולעשות שימוש במכשיר. הגורם הרפואי יהיה הראשון שיחליט מהם התנאים בהם ניתן להפסיק את השימוש במכשיר, אך מי שרוצה להימנע ממצב בו הוא עושה במחולל חמצן שימוש חייב לשמור על בריאותו.

 

מה ניתן לעשות כדי לשפר את הבריאות עד למצב בו אין צורך במחולל חמצן?

מומלץ לישון על מזרון אורתופדי, עם כרית מותאמת, נוחה ומעוצבת עבור הצוואר, מומלץ לעסוק בפעילות גופנית באופן קבוע, להקפיד על תזונה מזינה ולא לאכול בשעות מאוחרות. כל אלה יסייעו לשמור על משקל גוף תקין שכן משקל יתר מהווה את אחד הגורמים העיקריים לדום נשימה בשינה.

מי שכבר קיבל מרשם עבור מחולל חמצן נייד קטן רצוי שיעשה בו שימוש על פי הוראות הרופא המטפל, אך כדאי גם לזכור שהמצב הפיך – כל עוד לא מדובר על מחלה כרונית שלא מאפשרת את הפסקת השימוש במחולל החמצן, יש לפעול להוריד במשקל, להחליף תרופות על פי המלצת הרופא ולעסוק בפעילות גופנית כדי לצמצם את אירועי דום הנשימה, אפילו עד להפסקתם המוחלטת.

 

קיבלת מרשם למחולל חמצן, מה עכשיו?

אם הרופא המטפל ממליץ לעשות שימוש במחולל חמצן כדאי להקשיב לו. ניתן לרכוש את המכשיר כיום בכל בית מרקחת בהצגת המרשם ולקבל סבסוד משמעותי מטעם קופת החולים. כדאי לדעת שכיום קיימים מכשירים מאוד שקטים, הרבה יותר מהדור הקודם של מחוללי החמצן שרבים התלוננו על רעשם החזק. המכשירים של הדור החדש לא רק שקטים, הם גם קטנים במיוחד וניתן לעשות בהם שימוש בכל מקום, רבים בוחרים להמשיך בשגרת הטיולים שלהם בעולם על אף הצורך במכשיר שכן ניתן לעלות איתו לטיסה ולהמשיך את הטיול מבלי שהמכשיר יהווה מכשול כל שהוא בנסיעה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לאמבט

ברוכים הבאים לחנות שלנו! חנות אמבט מקיפה ואיכותית ביותר. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

kitchen sink installation

התקנת כיור במטבח: כיצד תעשו את זה נכון

לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה, חשוב לבחור בכיור המתאים ביותר למטבח. חשוב לקחת בחשבון את המידות של המטבח, את סגנון העיצוב ואת התקציב שמוכן להשקיע. כמו כן, יש לבחור בכיור שיתאים לסוג המשטח של המטבח, כדי להבטיח שההתקנה תתבצע בצורה חלקה ומקצועית.

לקריאת המאמר ←
אינסטלציה

לימודי אינסטלציה במרכז – ככה תנצחו את הפקקים

המטרה של כל קבלן אינסטלציה היא להפוך כמה שיותר מהר לקבלן אינסטלציה רשום (ענף 190). אך המשימה הזו לא פשוטה משום שהיא כוללת שילוב בין למידה למבחן רשם הקבלנים לבין לשגרת החיים העמוסה. במיוחד קבלנים שמחפשים לימודי אינסטלציה במרכז, נתקלים באתגרים של פקקים אין סופיים ומחסור בחנייה. אבל אל תתייאשו, גם אם אתם גרים במרכז יש לכם איפה ללמוד אינסטלציה.

לקריאת המאמר ←
אמבטיה

החלפת אביק לאמבטיה – מה זה ומי עושה?

בין אם אתם צריכים החלפת אביק לאמבטיה או החלפה של רכיבים אחרים בתשתיות שלכם, חובה לעבוד אך ורק עם אנשי מקצוע מומלצים, מורשים וכאלו אשר מספקים אחריות מקיפה על העבודה שלהם. רגע לפני הזמנת שרברב להחלפת אביק, המשיכו לקרוא את המידע הבא.

לקריאת המאמר ←
שיפוץ

כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה?

אם אתם שואלים כמה זמן לוקח שיפוץ חדר אמבטיה, התשובה משתנה בהתאם לסוג השיפוץ, זמינות החומרים ואנשי המקצוע, סוגי התשתיות והמצב שלהן בנכס ועוד. רגע לפני הזמנת קבלן שיפוצים, מוזמנים לעבור על המידע הבא כדי לדייק את התהליך וכן לחסוך בכיס.

לקריאת המאמר ←

יש לכם שאלות? כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי